Monday, February 18, 2013

I found a little parish near my apartment that prays my favorite prayer of all time together after Communion EVERY DAY. Best part? They end Mass by SINGING TO MARY!!! I'm way too excited about this.

Alma de Cristo, santifícame.
Cuerpo de Cristo, sálvame.
Sangre de Cristo, embriágame.
Agua del costado de Cristo, lávame.
Pasión de Cristo, confórtame.
¡Oh, buen Jesús!, óyeme.
Dentro de tus llagas, escóndeme.
No permitas que me aparte de Ti.
Del maligno enemigo, defiéndeme.
En la hora de mi muerte, llámame.
Y mándame ir a Ti.
Para que con tus santos te alabe.
Por los siglos de los siglos. Amén.
I'm praying for you!

:)

No comments:

Post a Comment